14/3/9 Op de foto vlnr Ary Stuifbergen, TSV Park Hoeven, PR en Sponsorzaken en John Coppens, directeur Coppens Warenhuis.
Met een handdruk en een getekende overeenkomst zijn Tennis & Squash Vereniging Park Hoeven en Coppens Warenhuis een WWW partnerovereenkomst aangegaan.
TSV Park Hoeven wil graag meer betekenen voor zijn sponsors en heeft het WWWplan concept ontwikkeld.
Dit houdt in dat de vereniging samen met zijn sponsor zoekt naar mogelijkheden om te komen tot een Win-Win-Win situatie voor de sponsor, de vereniging en zijn leden.
Specifiek voor iedere sponsor wordt gekeken hoe partners elkaar van dienst kunnen zijn en wordt er een op maat gemaakte WWW plan gemaakt.
Het is een prestatiecontract, waarbij de sponsor de vereniging beloont met een premie.
Coppens Warenhuis is na Halfords Uden, Ben van Dijk Electronics, Krooder Reisadviesburo en Super de Boer de Laak, alweer een voorbeeld hoe goede samenwerking kan leiden tot een prima situatie voor de sponsor, de vereniging en de leden.
0 reacties:
Een reactie posten